A N I S SYA Q I R A
HOME ABOUT STUFF DASHBOARD follow




Hi, Assalamualaikum. I'm Izzati, sweet 18. DONE SPM THIS YEAR! Alhamdulillah.. Thanks Allah. Thanks for visit;


DE' PAST







Setelah Lama Menghilang - Ku Kembali
Friday, May 22, 2015 | 0 comment(s)

Assalamualaikum..


Huwaaah.. Lamanya tak bukak blog kesayangan intan payung emas delima perak ni. Dah lama juga tak mengadu domba dengan blog ni. Pageview pun dah menurun. Maaf ya wahai follower ku sekalian.. Lepas ni saya akan rajin kan diri update post yo! Untuk pengetahuan korang ya, ini post pertama untuk tahun ini.. *YEAH!!*.. Betapa nak menunjukkan yang dah lama tak bukak.. kahkah..

Bukannya saya pergi berehat, bercuti, sakit atau apa pun.. Cuma, yelah tak teringat nak update post. Bila rasa nak buat post, perasaan malas datang. Macam tak rela je kan. haha.. Tak pe. Walaupun saya jarang buka, saya selalu juga jenguk blog-blog korang tu. Adalah juga saya stalk satu dua blog untuk cuci mata. Pastu tengok video Running Man.. kahkah. Antara cerita korea yang saya tengok, Running Man jelah yang saya selalu buka. Kalau tak pun tengoklah MV video siapa-siapa. Sekarang tengah popular pasal Dubsmash tu kan.. Layan gak yang mana best-best tu.. Kalau ada yang mengarut tu, SKIP. Well..

So, chill.. Sekarang ni tengah exam mid year. Tiada apa yang dapat menggambarkan betapa perasaan stressnya bagi budak SPM macam saya. Dengan kerja kursusnya, kerja rumah yang macam cuti setahun, kerja-kerja kokurikulum, persatuan kelab, dan all stuff tu dengan keadaan sekarang yang macam segalanya berjalan dengan pantas.. Sangat penat.. Seriously, masa Form 1-4 tak delah macam ni. Maybe sebab banyak tanggungjawab yang kita tanggung dengan jawatan kat sekolah dan tanggungjawab sebagai seorang pelajar juga kan. Tiada rehat. May Allah ease everything. Sometimes it worth to be tired for something good, right? I guess so.