A N I S SYA Q I R A
HOME ABOUT STUFF DASHBOARD follow




Hi, Assalamualaikum. I'm Izzati, sweet 18. DONE SPM THIS YEAR! Alhamdulillah.. Thanks Allah. Thanks for visit;


DE' PAST







Dah 3 Tahun Lebih Usia Blog
Tuesday, December 8, 2015 | 0 comment(s)

Assalamualaikum..


Masa saya blogwalking tadi, saya adalah ternampak blogger buat giveaway kerana usia blognya telah mencecah 2 tahun.. GIVEAWAY INI 


So, secara automatiknya otak saya memproses untuk mengetahui berapa sebenarnya usia blog saya. Saya ni bukannya tak kisah tentang dah berapa lama saya jadi blogger, cuma yelah, bilangan umur dah meningkat, kekadang terlupa.. hehehe..





OK!. Bila saya tengok first post saya, adalah pada bulan 3 tahun 2012. Then, oooohhhh.. dah hampir 4 tahun rupanya. hurm... Not too old than I expected. kahkah..



Bila tengok balik kesemua post, dan moment yang saya tulis kat blog ni, daripada tulis benda merapu kepada join giveaway for the first time kepada follower yang hanya berbelas kepada saya buat giveaway sendiri dan akhirnya sekarang, memang ketawa, tersengih  sendiri bila baca balik the few first post saya. Mula-mula saya jadikan blog ni macam diary hidup saya.. Then, disebabkan comment kawan-kawan yang kata saya macam buat karangan bm, hahaha.. Saya terus stop tulis pasal saya dan move on dengan something yang semua orang akan baca. Weird~~


Dulu, memang jarang giler update status. Kekadang sampai 2-3 minggu sekali. Actually, sekarang pun sama. haha.. And now, I will try to spend my little time to write at least one. Mungkin saya tak akan seaktif dulu macam yang saya selalu join giveaway, atau buat giveaway sendiri atau blogwalking atau follow blog lain. Tapi, mungkin saya akan sikit-sikit visit blog korang atau join GA korang dan cuma update something everyday.


DAN KALAU KORANG ADA GIVEAWAY OR EVENT YANG SEDANG BERLANGSUNG, JANGANLAH MALU SHARE DENGAN SAYA~~ ^^ TQ GAIS!